مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 12:102023-08-26اقتصادي

بهره برداری از پایگاه اطفای حریق تالش، نیازمند 3 میلیارد تومان


مدیرکل منابع طبیعی گیلان، با بیان اینکه پایگاه اطفاء حریق غرب گیلان مستقر در تالش دارای پیشرفت فیزیکی 95 درصد است، یادآور شد: در صورت تخصیص 30 میلیارد ریال اعتبار، - ایسنا/گیلان مدیرکل منابع طبیعی گیلان، با بیان اینکه پایگاه اطفاء حریق غرب گیلان مستقر در تالش دارای پیشرفت فیزیکی 95 درصد است، یادآور شد: در صورت تخصیص 30 میلیارد ریال اعتبار، پایگاه مذکور به بهره برداری خواهد رسید.

سرخوش کرم زاده در گفت وگو با ایسنا، آتش سوزی در عرصه های منابع طبیعی را یکی از مخاطراتی دانست که باعث تخریب جنگل ها و مراتع و بیشه زارها و تالاب ها می شود و اظهار کرد: با تغییرات اقلیمی، مخاطرات منابع طبیعی و محیط زیست در آینده رو به افزایش است.

وی با بیان اینکه طی شش سال گذشته در استان گیلان 1126 فقره آتش سوزی در عرصه های منابع طبیعی اتفاق افتاده و سطحی حدود 25 هزار و 777 هکتار دچار حریق شده است، افزود: میانگین آتش سوزی های گذشته در سال حدود 400 هکتار است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان با اشاره به فراوانی رخداد آتش سوزی در عرصه های منابع طبیعی استان، عنوان کرد: طی مدت مذکور، شهرستان های رودبار با 236 فقره، سیاهکل با 151 فقره، رشت با 117 فقره، آستارا با 112 فقره، تالش با 96 فقره و لاهیجان با 83 فقره دارای بیشترین حریق بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از پایگاه اطفای حریق تالش، نیازمند 3 میلیارد تومان

بهره برداری از پایگاه اطفای حریق تالش، نیازمند 3 میلیارد تومان